To nie pierwszy przypadek, gdy Greenpeace próbuje zwrócić uwagę na ważne dla środowiska naturalnego problemy. Tym razem organizacja postanowiła wykorzystać do tego reklamę Coca-Coli.
Jak łatwo się domyślić, cała sprawa ociera się o plastikowe butelki. Rocznie Coca-Cola produkuje ich około 110 miliardów i nie jest tajemnicą, że dla środowiska naturalnego jest to coraz większy problem. Jednocześnie Greenpeace zwraca uwagę, że co minutę na całym świecie do ocenu trafia duża ciężarówka plastikowych butelek.
Swojego rodzaju apelem o zadbanie o oceany jest parodia reklamy „Halidays Are Coming” stworzonej przez Coca-Colę. W przeróbce, która powstała we współpracy z agencją Weekend, przez cały czas widoczne są przede wszystkim plastikowe butelki. Wszystkie sceny świąteczne przedstawiające ludzi są nieostre, a w tle ciągle pojawiają się butelki, które są między innymi zawieszone na choince.
To jednak nie wszystko. W ostatniej scenie widać, jak charakterystyczna ciężarówka Coca-Coli podjeżdża do oceanu i zrzuca do wody cały ładunek butelek. Całość kończy się hasłem: „Don’t let Coke choke our oceans”.
Parodię reklamy można zobaczyć poniżej.
Czytaj także: Oto bunkier porzucony w środku lasu w Szwecji. Powstał w czasach Zimnej Wojny [WIDEO]