W poniedziałek rano (17.04.2023 r.) klienci banku PKO BP masowo zgłaszają problemy w dostępie do serwisu internetowego banku i telefonicznego iPKO.
O awarii klienci banku PKO BP dowiedzieli się w poniedziałek 17 kwietnia. Od rana zgłaszane były bowiem liczne problemy związane z serwisem internetowym ipko.pl i telefonicznym iPKO.
Internauci publikują wpisy na ten temat m.in. na portalu społecznościowym Twitter. – Informacyjnie – nie działa strona pkobp / nie działa ipko – czytamy w tweecie jednej z osób.
Informacyjnie – nie działa strona pkobp / nie działa ipko
— Sekurak (@Sekurak) April 17, 2023
– Nie można się zalogować ! Nic nie działa ! Komunikat ktoś by nadał! Amatorka… – napisał z kolei inny, wyraźnie poddenerwowany, internauta.
Nie można się zalogować ! Nic nie działa ! Komunikat ktoś by nadał! Amatorka…
— Remember ur Nature (@R_u_Nn) April 17, 2023
Inni internauci zgłaszają z kolei, że możliwość zalogowania chwilowo wróciła, jednak po wpisaniu loginu i hasła, aplikacja ponownie przestała działać. Klienci szacują, że największe problemy zaczęły się mniej więcej o godzinie 8 rano.
Bank PKO BP póki co nie wydał komunikatu w tej sprawie.