O Redaktorze

Karol Podstawka

Historyk, społecznik, doktorant. Piszę głównie o polityce i wszystkim co z nią związane.

  • ykp0261

    Brawa dla tego Pana!

    • Patrycja Ruffle

      Bravo Dla Pana bo w pl. Nie bedzie islamu . Polacy do boju chrońmy nasz kraj !

  • Ireneusz Haś

    Brawo aż typa zatkało niech się trzymają z daleka od POLSKI!!!

  • Milosz Sour

    Nie bardzo rozumiem kiedy ten muzulmanin obraza Polske ?

    • Anonim

      powiedzial, ze jestesmy rasistami i jakbysmy mieli wladze to bysmy ich zagazowali to mi wyglada na obraze

      • Milosz Sour

        No coz ciagle slychac takie glosy :) z Polski i jak przesledzisz komentarze chocby tu jasno z niech wynika ze jestesmy rasistami. Nie ma sie czego wstydzic przeciez

        • Mikołaj Mucha

          Rasizm jest wtedy, kiedy bezpodstawnie się nienawidzi jakiejś nacji. Czy nie ma podstaw, żeby być uprzedzonym na dzień dzisiejszy do Muzułmanów? Więc nie ma mowy tu o rasizmie. To tak jakby np. gej, do którego nic nie masz, Ci, za przeproszeniem, nasrał na podwórku, a Ty zacząłbyś do niego burzyć i nazwaliby Cię homofobem. Raczej jedno z drugim nie ma związku

  • wre

    muslimów nalezy zabijać, gdyż w przeciwnym wypadku zrobia to z nami. KONIEC TEMATU

  • Krzysztof Mieliński

    Go F… Off all Muslims. Useless peoples. Wszystko w temacie. Pozdrawiam.

    • 1.61803398874

      Tylko tak na marginesie. Liczba mnoga od słowa „people” nie istnieje. ^^

  • Korman
  • Dana 12345

    Witam Ja akutat rozumie tego Polaka. Wiem jak oni potrafia reagować i dyskutowac na tematy ktore, chociaż troche nie ida im po drodze. Mialam mnóstwo sytuacji z ich udziałem np: przemycil 2 dzieci na płatny plac zabaw. Podchodzi do kasy kupuje kawe ale biletu juz nie wiec pytam go czy ma bilet A on zaczyna krzyczec ze nie powinnam pracowac w takim miejscu bo nie mam wyczucia i że go osadzm poczym zauwaza krzyżyk u mnie i krzyczy że mam go wyrzucić bo nie jestem katoliczka bo nie ufam ludzia a biletu nie mial. Narobil takiego krzyku jak bym mu coś z rodzina zrobiła. Dziś nastepna sytuacja przychodzi rodzinka mulzumanow 2 dzieci mama tata. Kupuja 1 bilet na trampoliny informuje ich ze to jest od osoby i wogole mowia że rozumia itd. Poczym wchodzi cała rodzina kradna dodatkowe skarpetki i skacza wiec ide zwrocic im uwage a oni że skarpetki znalezli a skacza tylko chwilę. Facet zacząć wyzywac mnie od brudnych polek i że nie mam prawa mu przeszkadzac strasznie krzyczal i kazal mi sie zamknąć. Ogolnie nie respektuja niczego i nikogo, obrażają. Pozdrawiam i podziwiam Polaka .

© 2013-2018 wMeritum.pl, projekt i realizacja: Media Machine - Tworzenie stron www, pozycjonowanie, grafika i wiele więcej

REKLAMA