W poniedziałek pojawiły się kolejne problemy z korzystaniem z BLIK. Okazuje się, że nastąpił atak hakarski na ten popularny system płatności. To kolejny taki przypadek w ciągu ostatnich kilku dni. Wieczorem w poniedziałek operator poinformował o rozwiązaniu problemów.
W poniedziałek wieczorem operator systemu BLIK poinformował, że wszystko działa już poprawnie. Jednocześnie zapewniono, że osoby, których transakcja została zatwierdzona, a pieniądze zablokowane na rachunku, powinny automatycznie otrzymać ich zwrot.
„Jeśli nie nastąpi to w ciągu 48h, zalecamy kontakt z bankiem, wydawcą aplikacji mobilnej, z której realizowana była transakcja” – dodano w komunikacie.
W ciągu dnia pojawił się komunikat o problemach systemu BLIK. „Odnotowujemy czasowe problemy z funkcjami BLIKA. Pracujemy nad tym, aby usługa działała bez zakłóceń. O wszelkich zmianach w tym zakresie będziemy informować na bieżąco” – brzmiał komunikat.
Niebawem poinformowano, że problemy spowodował atak hakerski. „Obecnie obserwujemy zewnętrzny atak typu DDoS, który może powodować czasowe problemy z realizacją płatności BLIKIEM. Trwają prace nad przywróceniem płynności działania” – wyjaśniał Polski Standard Płatności – operator systemu.
W ostatnich dniach to już kolejny taki przypadek. Również w sobotę pojawiły się problemy w transakcjach przy użyciu BLIK.
Przeczytaj również:
- Ziobro składa zawiadomienie do prokuratury na Żurka
 - Prezydent podpisał projekt ustawy o reformie emerytur
 - Tusk nie ma już złudzeń? Zaskakujące słowa ludzi z jego otoczenia
 
Źr. RMF FM
	    	


![Tusk pokazał nagranie: „Tak skończy każdy wrogi dron” [WIDEO]](https://wmeritum.pl/wp-content/uploads/2025/11/Tusk.jpg)


