Nie od dziś wiadomo, że Ikea to firma specjalizująca się w tzw. real-time marketingu. Wykorzystuje aktualne wydarzenia do promocji swoich produktów. Nie mogła więc przepuścić takiej okazji, jak zmiana gospodarza w Białym Domu.
Real-time marketing to ogromna siła Ikei. Sklep wykorzystuje aktualne wydarzenia do promocji swoich produktów. Tak było między innymi przy okazji głośnego komputera firmy Apple. Tym razem sieć nie mogła pominąć takiej okazji, jak wyprowadzka Donalda Trumpa z Białego Domu.
We wtorek po godzinie 14:00 czasu polskiego Donald i Melania Trumpowie wsiedli w Waszyngtonie do śmigłowca Marine One, by udać się na Florydę. Chwilę później na 46. prezydenta Stanów Zjednoczonych zaprzysiężony został Joe Biden.
Tymczasem Ikea zamieściła w mediach społecznościowych swojej wycieraczki o nazwie… „Trampa”. „Brakuje TRAMPA?” – czytamy na zdjęciu. „Ty też właśnie się przeprowadzasz? Jeśli przed Twoimi drzwiami brakuje jeszcze wycieraczki – nasza jest teraz w Nowej Niższej Cenie” – czytamy w opisie zdjęcia.
Źr.: Facebook/IKEA