O Redaktorze

Cezary Bronszkowski

Publicysta, student Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UMK w Toruniu. Fan FC Bayernu i Juventusu Turyn, patriota, pasjonat dobrej książki.

  • kolo

    Jeśli się chce pisać o technice, to trzeba ją wpisać w swoje zainteresowania a nie pisać pierdoły. Autobus hybrydowy musi ten super kondensator naładować prądem, prądem z silnika spalinowego autobusu a więc nie jest to jazda bez emisyjna. Zresztą, gdyby ta bateria była ładowana z sieci zasilającej, to też niczego by nie zmieniło w kwestii ekologii.
    Przestańcie wreszcie wypisywać te eko bzdury. Oczywiści firmie SOLARIS życzę wielu takich zamówień, niech zarabiają a klienci w innych krajach niech płacą.
    W INNYCH nie w Polsce. Pomijam fakt że we współczesnym świecie, komunikacja miejska jest całkowicie nieopłacalna. Nigdy na siebie nie zarobi, zawsze jest dotowana i dlatego ceny autobusów dla komunikacji miejskiej są z księżyca. Polecam sobie sprawdzić.

    • Robert

      tak w skrócie uważam, że ten kontrakt to jest krok w dobrą stronę a także jako autobus „bezemisyjny” czy „emisyjny” to także jest krok w dobrą stronę ;) coś się dzieje, coś tworzą, rozwijają się – może przyjdzie kiedyś taki dzień że komunikacja będzie jeśli chodzi o paliwo prawie że bezpłatna zasilana hm… z jakiejś energii „geotermalnej” a żeby tak się stało to potrzebne są jakieś kroki rozwojowe, które nie zawsze na początku wyglądają na „opłacalne” – PS: Ze wszystkiego da się wyciągnąć coś pozytywnego jak i negatywnego – a lepiej skupić się na czymś dobrym wtedy życie jest piękniejsze ;)

© 2013-2017 wMeritum.pl, projekt i realizacja: Media Machine - Tworzenie stron www, pozycjonowanie, grafika i wiele więcej

REKLAMA