Toyota w raporcie „Best Global Brands 2013” przygotowanym przez Interbrand została uznana za najcenniejszą markę motoryzacyjną na świecie. Jej wartość szacowana jest na około 35,4 mld dolarów. Toyota znalazła się na 10miejsu w ogólnej kwalifikacji tym samym wyprzedzając Mercedesa(11 miejsce), BMW(12 miejsce) i Honde(20 miejsce).
[image src=”http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/41/2009_Toyota_Prius_01.jpg/640px-2009_Toyota_Prius_01.jpg” width=”640″ height=”380″ lightbox=”yes” align=”left”]
Z pewnością wpływ na takie notowanie Toyoty ma stylistyka nowych modeli, która spodobała się milionom nabywców i sprawia poczucie nowej energii i witalności z którą klienci kojarzą markę. Nie bez znaczenia jest też innowacyjność samochodów Toyoty w zakresie ekologii. Została ona doceniona w rankingu „Best Global Green Brands 2013„(warto zwrócić uwagę na to, ze trzy pierwsze miejsca należą do koncernów samochodowych).
Źródło:samar.pl
Czytaj także: Arrinera Hussarya - pierwszy polski super samochód - wywiad z Łukaszem Tomkiewiczem