Czy polskie sklepy mogą konkurować z dużymi zagranicznymi sieciami? Wiele wskazuje na to, że jest to możliwe, a najlepszym dowodem są fantastyczne wyniki sieci Dino.
Sieć sklepów Dino przeżywa naprawdę udany okres. Firma zanotowała bardzo udany debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych, a opublikowane przez nią raporty pokazały bardzo duży wzrost przychodów. Tylko w trzech kwartałach 2017 roku sieć sklepów Dino zyskała 140,7 miliona złotych, co stanowi wzrost o 24,2 procent w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
Jednym ze znaków rozpoznawczych sieci Dino jest ogromny wzrost liczby sklepów. Obecnie jest ich 718, jednak w 2020 roku sieć ma liczyć aż 1200 placówek. Już teraz firma ma zabezpieczone aż 469 lokalizacji pod nowe sklepy. Tylko w ciągu roku od września 2016 roku do września 2017 roku w Polsce otwartych zostało 129 sklepów Dino.
Dino Polska to sieć sklepów spożywczo-przemysłowych, która została założona przez Tomasza Biernackiego w 1999 roku. Firma skupia się przede wszystkim na budowaniu lokalizacji w mniejszych miastach lub na obrzeżach większych miast. Początkowo sklepy Dino można było spotkać tylko w zachodniej części kraju, ale obecnie działają w 12 województwach.
Czytaj także: Bożonarodzeniowe ozdoby w listopadzie dziwią nas coraz mniej. Naukowiec przestrzega