Według danych przedstawionych przez Nielsen Audience Measurement nastąpił spadek oglądalności kanałów Polsat i TVN. Jednocześnie wzrost zanotowały kanały informacyjne tych stacji.
W dniach 27 maja – 2 czerwca udział TVN w ogólnej oglądalności wyniósł 12,64 procent, co oznacza spadek wobec 14,20 procent tydzień wcześniej. W przypadku Polsatu udział w oglądalności spadł z 12,31 procent na 11,24 procent.
Podczas gdy udział tych stacji na rynku zmalał, wzrosła oglądalność kanałów informacyjnych TVN24 i Polsat News. W maju TVN24 oglądało 176,3 tys. widzów (wzrost o 9 procent), zaś Polsat News 54,9 tys. osób (wzrost o 13 procent). Niekwestionowanym liderem we wzroście oglądalności jest jednak TTV, która zwiększyła liczbę odbiorców o 548 procent, co daje tej stacji 59,3 tys. widzów. Stało się tak dzięki obecności tej stacji na platformie cyfrowej.
Czytaj także: \"Wiadomości\" tracą widzów, \"Fakty\" liderem. Wyniki najnowszego badania