Na kanale YouTube.com McDonalds UK opublikowana została nowa reklama, która w prześmiewczy sposób nawiązuje do kawowych hipsterów oraz alternatywnych kawiarni, w których ciężko o normalną, tradycyjną kawę, pełno jest za to jej odmian i różnych „udziwnień”. Przekaz reklamowy wskazuje, że dobrą kawę za rozsądne pieniądze bez problemu można kupić w McCafe.
W najnowszym spocie reklamowym McDonald’s żartuje z wymyślnych nazw i sposobów serwowania kawy. Punktuje również „alternatywne” wnętrza i wysokie ceny małych porcji w tzw. hipsterskich kawiarniach. Dobór muzyki do spotu nie jest przypadkowy. Szaleństwo. My zwiemy to szaleństwem – słyszymy w tle.
W brytyjskim spocie przyglądamy się również klientom hipsterskich barów kawowych. Jeden z niech otrzymuje kawę w mini-filiżance, drugi nie może poradzić sobie z rozrośniętym menu. Inny dostaje trzy pojemniki – z kawą, mlekiem i wodą i wygląda na zdezorientowanego. Jest też klient, którzy przed wypiciem kawy, robi jej zdjęcie – zapewne na Instagrama.
Pod koniec reklamy hipsterskie kawiarnie zastępuje jeden z lokali McDonald’s. Uśmiechnięta kobieta stawia przed na ladzie przed klientem kubek z gorącą kawą. Po prostu.
Reklama McDonald’s szybko obiegła media społecznościowe. Jej sukcesem wydaje się prosty i zabawny przekaz, który w nienachalny sposób zachęca do wypicia „normalnej” kawy w McCafe.
Jak Wam się podoba?
Źródło: YouTube.com/McDonaldsUK
Fot. YouTube.com/McDonaldsUK