W cierpliwość muszą uzbroić się klienci ING Banku Śląskiego. Od rana bank ma problemy między innymi z realizowaniem płatności kartą, a także z dostępem do bankowości internetowej.
Piątek 13-go okazał się pechowy dla klientów ING Banku Śląskiego. Od rana zgłaszają oni problemy między innymi z działaniem bankowości elektronicznej i mobilnej. Pojawiają się też problemy z właściwym działaniem karty, zdarza się, że podczas prób płatności kartą zostaje ona odrzucona.
ING wydał już komunikat potwierdzający prace nad rozwiązaniem awarii. „Zmagamy się z awarią systemów bankowych. Mogą występować problemy z dostępem do bankowości internetowej Moje ING i działaniem aplikacji mobilnej Moje ING mobile. Mogą nie działać płatności kartami. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za utrudnienia” – czytamy na oficjalnej stronie banku.
Czytaj także: Duża awaria w kilku polskich bankach. Klienci bez dostępu do kont!
Klienci nie kryją zażenowania całą sytuacją. Wielu z nich informuje o problemach z płatnościami kartą, co często kończyło się wstydem przy kasie.
Czytaj także: Adam Bodnar odpowiedział Krystynie Pawłowicz. „Jest mi po prostu przykro”
Źr.: ING