W kwietniu została zaprezentowana strategia Grupy PGO na lata 2017-2020. Wyznacza ona trzy główne obszary rozwoju – w zakresie kompetencji technologicznych, kompetencji pracowników oraz sprzedaży i marketingu.
Zarząd Grupy PGO przykłada wielką wagę do systematycznego rozwijania spółek wchodzących w skład PGO. W myśl tego założenia planowane są inwestycje w dalszą automatyzacją produkcji, w instalację wtórnej metalurgii, która umożliwi produkcję wyrobów o podwyższonych parametrach przeznaczonych do stosowania w ekstremalnych warunkach pracy oraz we wspólne dla całej Grupy PGO centrum obróbki mechanicznej. Instalacja wtórnej metalurgii, pozwoli spółce wejść do europejskiej czołówki technologicznej i zdobyć nowe, perspektywiczne rynki zbytu. Budowa centrum obróbki mechanicznej w ramach nowego segmentu PGO Machining – to krok w kierunku oferowania odbiorcom produktów, jakich oczekują – jeszcze wyżej przetworzonych, gotowych do montażu czy też zmontowanych w podzespoły. Natomiast planowana automatyzacja procesów produkcji jest niezbędna dla zapewnienia powtarzalności oferowanych wyrobów i zwiększenia efektywności ich wytwarzania. Wszystkie planowane inwestycje, na kwotę około 110 mln zł, pozwolą na poprawę pozycji rynkowej Grupy PGO.
Istotne znaczenie ma dla nas również wzrost kompetencji pracowników. Będziemy je rozwijać poprzez cykle szkoleń i kursów, skierowane do pracowników różnych szczebli we wszystkich obszarach organizacji. Tworzymy i nadal będziemy tworzyć szansę rozwoju pracownikom, którzy chcą z niej korzystać – podkreśla wiceprezes Lucjan Augustyn.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
Grupa PGO systematycznie rozwija także dział handlowy, rozbudowuje dotychczasowe i analizuje nowe rynki zbytu w zakresie geograficznym, branżowym i produktowym. Ponadto wzmacnia rozpoznawalność marki PGO, jako Grupy, co ułatwia ekspansję na rynkach międzynarodowych – dodaje prezes Dariusz Ginalski.
źródło: mat. prasowe