Są nowe wyniki oglądalności programu „19.30”. Władze TVP mają duży problem, ponieważ okazuje się, że format nie cieszy się rekordowym zainteresowaniem widzów.
Choć początkowo program „19.30” cieszył się sporym zainteresowaniem, to po nowym roku sytuacja uległa zmianie. Początkowo, w dniu debiutu, oglądalność wynosiła ponad 4 miliony widzów, następnie, pod koniec grudnia, średnia oglądalność to 2,2 miliony widzów.
Teraz oglądalność leci jednak na przysłowiowy „łeb, szyję”. Serwis WP Teleshow, opierając się na danych Nielsen Media, podaje, że od początku stycznia do 18. dnia tego miesiąca średnia oglądalność „19.30” spadła do poziomu 1,6 miliona widzów.
Dodatkowo, zgodnie z tym co podaje portal wirtualnemedia.pl, średnia widownia „19.30” w Jedynce, TVP Info i TVP Polonia w porównaniu do nadawanych w styczniu ubiegłego roku „Wiadomości” spadła o 28,19%, czyli o 756 tysięcy oglądających.
Te wyniki doprowadziły do tego, że program, którego twarzą jest m.in. Marek Czyż, spadł z drugiej na trzecią pozycję. Wyprzedził go m.in. „Teleexpress”, który również notuje przeciętne wyniki.