Polska Grupa Energetyczna oficjalnie została sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Umowę podpisano na okres pięciu lat.
Od czwartku obiekt nosi nazwę „PGE Narodowy”. Pięcioletnią umowę między PGE, a zarządzającą stadionem spółką PL.2012+, zawarto 10 lipca. Nowy partner obiektu – przedsiębiorstwo PGE jest liderem rynku elektroenergetycznego w Polsce. Elektrownie z tej grupy zapewniają około 40 procent dostaw prądu w naszym kraju.
Reprezentanci obydwu zawierających umowę spółek byli bardzo zadowoleni z zawartego porozumienia:
Czytaj także: PGE sponsorem tytularnym Vive Kielce
W ciągu trzech lat Stadion Narodowy trafił do piątki najlepiej zarządzanych stadionów w Europie. Razem z PGE wykorzystamy wszystkie atuty naszych marek tworząc zupełnie nową jakość – PGE Narodowy. Nie ma drugiego obiektu, który byłby w stanie wygenerować tak dużo pozytywnej energii. To wszystko sprawia, że jest to partnerstwo zwycięskie dla obu stron i modelowa umowa naming rights.
– stwierdził Tomasz Półgrabski, prezes PL.2012+.
Z kolei Marek Woszczyk, prezes zarządu Grupy PGE uznał, że:
Umowa z PL.2012+ to kolejny krok do zrealizowania naszego głównego celu działań marketingowych, czyli osiągnięcia takiego poziomu świadomości i rozpoznawalności marki PGE, by każdy Polak nie tylko znał markę PGE, ale przede wszystkim chciał być jej klientem. PGE, jako największa grupa kapitałowa w branży elektroenergetycznej, zgodnie ze swoją strategią komunikacji wspiera największe i najbardziej prestiżowe projekty w Polsce. PGE Narodowy jest jednym z nich. Na całym świecie najlepsi łączą siły z najlepszymi.
Umowa będzie obowiązywała do 10 października 2020 roku. W podpisanym porozumieniu zawarto opcję jego przedłużenia.
Źródło: SportoweFakty.pl
Foto: WikiMedia/Spens03