„Wydaje mi się, że ludzie coraz mniej się dają oszukiwać” – powiedział w wywiadzie dla portalu Legia.Net Bogusław Leśnodorski, prezes Legii Warszawa komentując mocno spadające wskaźniki sprzedaży „Gazety Wyborczej”.
Leśnodorski odpowiadał głównie na pytania dotyczące samej piłki nożnej, minionego sezonu i planów rozwoju klubu. Nie przepuścił jednak okazji aby jednoznacznie skrytykować działania mediów – głównie „Gazety Wyborczej” – kreujących negatywny, fałszywy wizerunek Legii w opinii publicznej. Chodziło głównie o wydarzenia jakie rozegrały się na warszawskiej starówce podczas fetowania zdobytego przez Legię tytułu mistrza Polski:
Przecież na Starówce było 70 tysięcy osób, i oni widzieli, co się działo. Jak następnego dnia czytają, że dochodziło do dantejskich scen, to wiarygodność tych środków przekazu straszliwie spada.
– komentuje Prezes Legii.
>> Czytaj także: Sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 16, 43 proc. w stosunku do zeszłego roku
wydaje mi się, że ludzie coraz mniej się dają oszukiwać. Wyniki sprzedaży czy poczytności „Gazety Wyborczej” o tym świadczą. Naród coraz mniej wierzy w ściemę. […] Polacy chyba mają powoli dość epatowania negatywnymi danymi. Do tej pory sensacja i złe wiadomości bardzo dobrze się sprzedawały, ale obecnie wszyscy zaczynają mieć tego dość.
– podsumował Leśnodorski.
>> Czytaj także: Przez Gazetę Wyborczą straciła stanowisko
>> Czytaj także: Gazeta Wyborcza publikuje najwięcej reklam za pieniądze podatników
Źródło: legia.net; telewizjarepublika.pl
Fot.: Commons Wikimedia/Darwinek